کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن

کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن به صورت پکیجی یکپارچه از انواع تاب، سرسره، تونل های پیچ در پیچ و راهروهای تو در تو از جنس پلی اتیلن ساخته شده و برای سرگرم کردن کودکان وسیله ای ایمن بشمار می رود. کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن این وسایل را با توجه به استانداردهای خاصی و با کیفیت بالا در طرح های زیبا و متنوعی تولید کرده است. در ساخت این مجموعه بازی از اسکلت وستون فلزی محکم و برای  ایمنی بیشتر در زیر این وسایل بازی از کفپوش های گرانولی استفاده می شود. 

کارخانه تولید مجموعه بازی پلی اتیلن

حساسیت های مربوط به سلامت و ایمنی کودکان موجب شده تا کارخانه تولید مجموعه بازی پلی اتیلن از قوانین و استاندارهای خاصی پیروی کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در تولید این مجموعه بازی باعث شده تا ایمنی لازم را دارا باشد. برای ایمنی بیشتر در زیرسازی این محصول از کفپوش لاستیکی استفاده می شود. انواع  وسایل بازی پلی اتیلنی در شکل ها و سایز های متفاوت قابل استفاده در پارک ها، مهد کودک ها، مدارس و اماکن شخصی در سراسر کشور می باشند. شرکت تحرک سازان ایده انواع مجموعه بازی را با قیمت مناسب و کیفیت و استحکام بالا در اختیار مشتریان عزیز از جمله شهرداری ها، دهیاری ها، پارک ها و مدارس قرار می دهد.





:: برچسب‌ها: کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن، کارخانه تولید مجموعه بازی پلی اتیلن، خرید مجموعه بازی پلی اتیلن از تولید کننده، خرید مجموعه بازی پلی اتیلن از کارخانه، مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی، مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان، ست مجموعه بازی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: